Activades des d’aquest octubre les funcionalitats més completes de la Carpeta Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola
dijous 07 octubre 2021
Des de divendres passat, 1 d’octubre, estan activades les funcionalitats més completes de la Carpeta Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola. Es tracta d’un servei en línia, accessible des de la web municipal olerdola.cat, on la ciutadania pot conèixer l’estat dels tràmits i gestions que realitza amb l’Ajuntament d'Olèrdola. Per accedir a la Carpeta Ciutadana és necessari disposar d’un certificat digital, idCAT Mòbil o Cl@ve.
En la Carpeta Ciutadana s’hi poden consultar els registres d'entrada, els registres de sortida, els expedients relacionats i expedients als quals s’ha sol·licitat prèviament la consulta. Jordi Catasús, regidor d’Atenció Ciutadana, subratlla que l’activació d’aquestes funcionalitats suposa un exercici de molta transparència.(àudio)
Catasús assenyala que també obliga a l’administració a ser “molt curosos en el compliment dels terminis i en la tramitació”.(àudio)
Tota la informació i documentació que es troba en aquesta plataforma és posterior a 1 d'octubre de 2021. Si es necessita consultar documents anteriors cal que es sol·licitin mitjançant una instància a l’Ajuntament.
02:21 del 20 de abril de 2025