Aquest dissabte hi ha ruta nocturna guiada al Parc d’Olèrdola
divendres 11 juliol 2014
Aquest quest dissabte s’ha programat la segona de les rutes nocturnes guiades pel Parc d’Olèrdola, a partir de les 9 de la nit. Es comptarà amb escenes teatralitzades i l’oportunitat de conèixer els llocs més significatius del conjunt monumental d’Olèrdola.
La caminada al capvespre és una ruta guiada d'uns 5 km., plena de sorpreses pel Parc d'Olèrdola. S'inicia i finalitza al Conjunt Monumental d'Olèrdola i té una durada aproximada de 3 hores.
El preu de l’activitat és de 7 € pels adults i de 5€ pels infants de 5 a 12 anys. Cal portar calçat adequat per caminar per la muntanya, aigua i lot. Opcionalment es pot portar sopar. Al final de la ruta hi haurà un espai i temps per recuperar forces.
Per inscripcions cal trucar al 93 817 28 68 o bé enviar un e-mail a info@triadecultural.com. Més informació a la web www.triadecultural.com
03:01 del 25 de febrer de 2021