Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Aquest diumenge comença la cinquena edició de la campanya comercial ‘Compra a prop’

Hi participen 140 establiments d’Olèrdola, Santa Margarida i els Monjos i Castellet i la Gornal, amb el sorteig de 80 premis

dimecres 16 octubre 2019

 

Des d’aquest diumenge i fins el 17 de novembre, els municipis de Santa Margarida i els Monjos, Castellet i la Gornal i Olèrdola realitzaran la 5a edició de la campanya comercial ‘Compra a prop i descobreix el teu entorn’, adreçada a enfortir el comerç local i promoure els elements turístics del territori.

 La iniciativa, que ja s’ha consolidat com un clàssic de les propostes comercials dels mesos de tardor, premiarà les compres que es facin als establiments dels tres municipis adherits a la campanya.

Comprant en un dels  140 establiment dels tres municipis adherits a la campanya, els participants poden optar a aconseguir fins a 80 premis  diversos. Són dos més que l’any passat, i inclouen entrades per a equipaments turístics, àpats en restaurats o visites a cellers, entre altres propostes adreçades a reforçar el coneixement del territori més proper i els seus elements turístics, culturals i patrimonials. S’han editat  60.000 butlletes de participació i després del sorteig, programat pel proper 21 de novembre, s’ha convocat l’acte públic de lliurament al Molí del Foix dels Monjos el proper 27 de novembre.

Un codi QR, la novetat

El cinquè aniversari de la campanya se celebrarà amb una novetat destacada. En aquesta ocasió, a més del sistema tradicional de participació omplint la butlleta manualment, es podrà participar a través d’una butlleta electrònica. Per accedir-hi, només caldrà escanejar un codi QR per poder registrar les dades del participant.

En l’edició del 2018 es va aconseguir un augment dels establiments adherits a la campanya i també la quantitat de premis. L’èxit habitual de la iniciativa va fer que s’exhaurissin les 60.000 butlletes disponibles.

L'alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret, posava l'accent en què la xifra d'establiments que volen participar en la campanya va augmentant cada any.(àudio)

Lucas Ramírez, alcalde d'Olèrdola, valorava que la campanya era positiva pel comerç i la dinamització dels pobles.(àudio)

L'alcalde de Castellet i la Gornal, Miquel Delgado, subratllava que la novetat del codi QR permet que la participació en la campanya pugui ser més còmode. (àudio)

Escolta les entrevistes realitzades per Canal 20-Ràdio Olèrdola clicant aquí

 

Document Actions