Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos comparteixen per 8è any consecutiu la campanya “Compra a prop”

Des del 24 d’octubre fins el 21 de novembre, 110 establiments dels tres municipis repartiran butlletes de participació per poder obtenir 83 premis
La presentació de la campanya es realitzava aquest dimarts, al Celler del Castell de Penyafort
La presentació de la campanya es realitzava aquest dimarts, al Celler del Castell de Penyafort

dimecres 20 octubre 2021

Per 8è any consecutiu els ajuntaments de Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos promouen la campanya de dinamització comercial “Compra a prop i descobreix el teu entorn”. Des d’aquest diumenge 24 d’octubre i fins el proper 21 de novembre els 110 establiments participants repartiran entre els seus clients un total de 50.000 butlletes per poder optar a 83 premis. El sorteig es realitzarà el 26 de novembre i l’acte de lliurament s’ha fixat el proper 1 de desembre,  a la Masia Mas Catarro dels Monjos.

L’alcalde de Castellet i la Gornal, Miquel Delgado, definia la campanya com una experiència compartida entre tres municipis veïns que posen en comú la seva xarxa de comerç de proximitat. Un dels propòsits de la campanya és el d’incentivar que els  veïns d’un municipi puguin anar als altres dos. Per això la distribució de premis s’organitza de manera que el guardonat rebi un premi d’un dels dos municipis on no resideix. (àudio)

Lucas Ramírez, alcalde d’Olèrdola, assenyalava que la campanya està enfocada als veïns dels tres municipis però està pensada perquè hi participi tothom que compri en algun dels 110 establiments. Des de l’any passat també es pot participar amb un codi QR, a més del clàssic procediment  d’omplir una butlleta i dipositar-la en la urna que tindrà cada establiment col·laborador. Ramírez posa de relleu que els establiments adherits a la campanya estan satisfets pels resultats.(àudio)

L’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos , Imma Ferret, agraïa la gran acceptació que té la campanya entre els comerços i definia el “compra a prop” com un element que forma part del paisatge dels nostres comerços i que interessa a la ciutadania. Aquest projecte en comú, ha afegit Ferret, suposa també la promoció del territori  amb l’incentiu de conèixer l’entorn. Ferret destacava el gran interès que desperta la campanya entre la ciutadania.(àudio)

Segons un estudi realitzat el 2020, la campanya va tenir un impacte econòmic de més de 895.000 €. Per cada euro destinat a la campanya, el comerç local rebia un retorn de 170€. L’estudi també assenyalava que l’impacte de campanya equival a la creació de 9 llocs de treball a temps complert.

Escolta les entrevistes a Miquel Delgado, Lucas Ramírez i Imma Ferret, realitzades per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Document Actions