Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Comença la campanya “Compra a prop” amb la implicació de 25 establiments d’Olèrdola

Tot i les dificultats del moment, valoren que la campanya contribueix a cuidar el comerç de proximitat i a fidelitzar clients

dilluns 26 octubre 2020

 

Des d’aquest diumenge està en marxa la 6a edició de la campanya comercial “Compra a prop i descobreix el teu entorn”. Compartida pels municipis de Santa Margarida i els Monjos, Castellet i la Gornal i Olèrdola té el propòsit d’enfortir el comerç local i promoure els elements turístics del territori.

Malgrat l’advers context, marcat per la COVID-19, entre els establiments participants es comparteix la impressió que aquesta campanya contribueix a cuidar el comerç de proximitat i a fidelitzar clients. Emi Arnan, de perruqueria Rínxlos, explica que participa en la campanya perquè amb iniciatives com aquestes s’incentiva  el comerç de proximitat.(àudio)

Montse Mitjans, de Mitjans La Botiga, resumia que una campanya d’aquest tipus “gratifica la fidelitat” dels clients que aposten pel comerç de proximitat.(àudio)

Joan Antoni Calaf, dinamitzador de comerç del Foix, explicava que no mantenir la campanya hagués transmès un missatge de desànim.(àudio)

La campanya s’ha consolidat com un clàssic de les propostes comercials dels mesos de tardor. Es basa en premiar les compres que es facin als establiments dels tres municipis adherits a la campanya.

Els participants opten a aconseguir una setantena de regals diversos com ara entrades per a equipaments turístics, àpats en restaurants o visites a cellers, entre altres propostes adreçades a reforçar el coneixement del territori més proper i els seus elements turístics, culturals i patrimonials.

El sisè aniversari de la campanya se celebrarà amb dues novetats. Si l’any passat es va estrenar la participació a través d’una butlleta electrònica escanejant un codi QR instal·lat a les urnes, a més del sistema tradicional de participació omplint la butlleta manualment, enguany per poder registrar les dades del participant, el codi anirà incorporat a la butlleta. A més, també es farà un estudi de l’impacte econòmic de la campanya.

En l’edició del 2020, són 115 els establiments dels tres municipis que s'han adherit a la iniciativa. En aquesta ocasió, es repartiran 50.000 butlletes entre la clientela.

Els establiments d’Olèrdola adherits són aquests 25:

 Roser Farré Soler (Salut Natural)

Farmàcia d'Olèrdola

 Restaurant La Serreta / l'ESCOLA Hipica La Serreta

Casal Social Sant Pere Molanta

Perruqueria Elisabeth

 

Bar del club

Perruqueria Rínxols

La Botiga de la Sílvia

Bar Restaurant No te va a gustar

Carns Cal Ton

Fruites Olivella

Plana Rodona

Bombons Cudié, SA

Farmaciola Sant Pere Molanta

La Granja Foods 1959, SL

Viladellops Vinícola, SL

Restaurant La Posada de Sant Pere

Viña Torreblanca SL

Cavas J. Hill, S. L.

Ajuntament Olèrdola

Finques Casanova

Fleca Fontanals

Mitjans la botiga

Cal Roig Espai de Vi

Automecànica S.P.M

La campanya finalitzarà el dia 22 de novembre i aquesta vegada, a causa de la situació sanitària, no es farà el tradicional acte de lliurament dels premis. Els afortunats rebran una trucada telefònica per tal que recullin als ajuntaments els vals per obtenir els premis.

Escolta l'entrevista a Emi Arnan, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Escolta l'entrevista de Montse Mitjans, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Escolta l'entrevista a Joan Antoni Calaf, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

 

Document Actions