Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Des d’aquest dijous 20 de febrer hi haurà talls intermitents de 30 minuts a la carretera de Moja a Daltmar

La previsió és que durin entre 3 o 4 dies laborables, de 9:00 a 13.30h. Durant aquests dies, en aquesta franja horària, es recomana sortir de Daltmar per Canyelles

dimarts 18 febrer 2025

A causa dels treballs de millora que es realitzen a la carretera de Moja a Daltmar, des d’aquest dijous 20 de febrer es produiran en aquesta via talls intermitents de circulació de 30 minuts de durada. La previsió és que aquests talls de circulació intermitents es realitzin durant 3 o 4 dies laborables, entre les 9:00 i les 13.30h. El regidor de via pública, Jordi Álvarez, indicava que els talls es realitzen per poder fer la tala dels arbres propers al traçat de la carretera, una de les actuacions “més complexes” incloses en els treballs planificats.(àudio)

Durant aquests dies es recomana sortir de Daltmar per Canyelles.

 Recordem que les obres de millora de la carretera de Moja a Daltmar  s’iniciaven dilluns 3 de febrer i tenen una durada de 6 mesos.

Document Actions