Després de la cursa Spartan Running, “Olèrdola amb La Marató” ha tancat balanç econòmic assolint 5.268 € de recaptació
dimarts 26 febrer 2019
Coincidint amb La Marató de Tv3, durant el cap de setmana del 15 i 16 de desembre el festival “Els colors de la vida. Olèrdola amb La Marató” assolia superar els 4.750 € de recaptació gràcies a la complicitat que es recollia en la trentena d’activitats programades. A aquest balanç cal ara afegir els 516 € obtinguts en la segona edició de la cursa de muntanya Spartan Running, celebrada amb sortida des de Sant Miquel el passat 17 de febrer, amb 114 inscrits entre corredors i caminaires.
Així, el balanç final ha estat de 5.268 euros que s’aporten per a la investigació del càncer, motiu de la Marató de TV3. La dada supera en més de 1.200 euros la xifra que es va poder ingressar en l’edició anterior
Les tres veïnes organitzadores del festival, Yolanda Lirón, Mari Carme Villanueva i Dolors Rovirosa, ja anuncien que aquests resultats les encoratgen a preparar amb més ganes el proper festival “Olèrdola amb la Marató”.
21:27 del 07 de març de 2021