Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Dimecres visita Olèrdola l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor

S’instal·larà davant del Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta en horari de 10:30 a les 13.00h
La darrera visita de l'Oficina Mòbil a Olèrdola va ser a Moja el mes de gener
La darrera visita de l'Oficina Mòbil a Olèrdola va ser a Moja el mes de gener

dijous 13 març 2014

L'Ajuntament d'Olèrdola i la Diputació de Barcelona organitzen una visita al municipi de l'Oficina Mòbil d'Informació al Consumidor, el dimecres 19 de març en horari de 10.30 a 13.00. L’Oficina s’instal·larà davant del Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta

La periòdica presència al municipi de l’Oficina Mòbil, un cop per trimestre, complementa el servei que es pot trobar a l’Ajuntament d’Olèrdola. I és que, gràcies a  un conveni de col·laboració entre la Diputació i l’Ajuntament d’Olèrdola, les queixes, reclamacions i/o denúncies en matèria de consum es poden canalitzar a través de l’Ajuntament i fer-les  arribar a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona. Així, el consumidor no cal que esperi la visita de la Unitat Mòbil, perquè el servei gratuït el pot trobar a través de l’Ajuntament cada dia. Rufino Manzano, tècnic en consum de la Diputació, feia una crida a utilitzar aquest servei i lamentava que els veïns no en fessin un major ús. (àudio)

Un tècnic de la Diputació de Barcelona atendrà les consultes de manera personalitzada i gratuïta , en aquelles qüestions o dubtes relacionats amb consum, comerç, drets dels consumidors, compra o lloguer d’habitatge, serveis bancaris, vehicles, etiquetatge i garanties dels productes, serveis post venda, assegurances o viatges.

Els serveis de telefonia encapçalen el rànquing de reclamacions, tal i com recordava Rufino Manzano en l’anterior visita feta a Olèrdola per part de l’Oficina Mòbil, el gener passar a Moja.(àudio)

Per la baixada de moviment en aquest àmbit, s’ha detectat un fort descens en consultes relatives a compra i venda d’habitatges. En funció del moment de l’any, coincidint en època de rebaixes, també són freqüents les demandes d’informació sobre garanties de productes.

Document Actions