L'Ajuntament d'Olèrdola organitza un curs d'informàtica al Casal d’Avis de Moja
divendres 04 març 2016
Amb el propòsit d’acostar les noves tecnologies al conjunt de la població, l’Ajuntament d’Olèrdola organitza un nou curs d’iniciació a la informàtica adreçat a la gent gran. El curs es farà els dimarts i els dijous i constarà de 5 sessions, a partir del 31 de març i fins el 14 d’abril, en horari de dos quarts de 10 del matí a dos quarts d’una del migdia. Les inscripcions es poden fer fins el 22 de març, al mateix Casal d’Avis de Moja, de 5 a 7 de la tarda.
Imma Ferret, dinamitzadora de gent gran de l’Ajuntament d’Olèrdola, indica que el curs està limitat a 10 places.(àudio)
A més de fer un apropament pràctic a l’ús de les noves tecnologies i l’accés a Internet, un dels propòsits del curs és el de difondre les possibilitats que els veïns tenen de relacionar-se amb l’Ajuntament utilitzant la web municipal .(àudio)
Abans de l’inici d’aquest curs d’informàtica, el Casal d’Avis de Moja acollirà el proper dimecres 9 de març, a les 5 de la tarda, una xerrada dedicada a exposar com funciona el servei de teleassistència. (àudio)
La xerrada es programa gràcies al suport rebut de la Diputació de Barcelona i respon a una de les necessitats plantejades pel mateix col·lectiu de la gent gran del municipi.
04:24 del 07 de març de 2021