El cens electoral per a les Eleccions Municipals i Europees del 26 de maig està a exposició pública fins dilluns
dimecres 10 abril 2019
Les consultes es poden realitzar a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d’Olèrdola, de dilluns a divendres, de 7:30 a 15:00 h, prèvia identificació, o bé a través de la web habilitada per l'Institut Nacional d'Estadística, en aquest cas amb certificat electrònic.
El cens es va tancar el dia 30 de gener de 2019; per tant, totes les altes, baixes i canvis fets a partir del 31 de gener de 2019 no es recullen en el cens.
D'acord amb l'article 39.2 de la Llei orgànica del règim electoral general vigent, l'Ajuntament posa a disposició de les persones interessades un servei de consulta sobre la seva inclusió en el cens, però no és permesa la realització de consultes generals de les llistes del cens.
Les reclamacions per errors o per exclusió indeguda del cens es poden presentar en el mateix Ajuntament. Cal aportar el DNI, el passaport o el permís de conduir, i s'ha d'utilitzar un imprès normalitzat que es facilitarà gratuïtament.
20:00 del 25 de abril de 2025