Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El comerç de proximitat d’Olèrdola ha reforçat els serveis de recollida de comandes a la botiga i de lliuraments a domicili

Recomanen fer compres espaiades en el temps i adquirir productes amb mesura per evitar malbarataments

dijous 16 abril 2020

 

Aquests dies excepcionals d’estat d’alarma, el comerç de proximitat està oferint un servei bàsic amb la venda de productes essencials a veïns i veïnes que no disposen de mitjans per a desplaçar-se fora del seu nucli de residència. Els establiments de tota la vida s’han adaptat a la situació generada per la crisi del coronavirus i han reforçat serveis com els de la recollida de comandes a la botiga o el de lliurament dels productes a domicili. És el cas de Mitjans La Botiga, de Moja. La seva responsable, Montse Mitjans, explica que han reforçat l’entrega a domicili per fer arribar la compra als domicilis de persones grans o que tenen dificultats per desplaçar-se.(àudio)

La crisi del COVID-19 ha servit per reforçar hàbits ja adquirits en establiments com cal Mitjans, on ja es feien servir  guants i les mans es netejaven amb freqüència. Ara també es guarden les distàncies de seguretat darrera del mostrador i en espais com la càmera o les sales de preparació es vigila perquè només hi accedeixi un única persona en cada moment. Dins la botiga, tenen cura que només hi coincideixin dues persones com a màxim i que, si cal, la cua fora de l’establiment respecti les distàncies mínimes de seguretat. Des de la botiga també recomanen l’ús de guants i mascaretes als seus clients.

En l’inici de la declaració de l’estat d’alarma, Montse Mitjans explica que “la gent comprava sense mesura”. En pocs dies, els clients van ser conscients que no hi havia problemes de subministraments de productes bàsics i han anat espaiant en el temps les compres. Mitjans destaca que cal comprar amb mesura per evitar malbarataments.(àudio)

Aquests dies de reforç del servei a domicili, des de les botigues noten una major proximitat amb els clients i capten la preocupació quan lliuren les compres a les cases.(àudio)

A causa de problemes tècnics amb el servidor d'arxius sonors, el servei de ràdio a la carta està temporalment inactiu. Disculpeu les molèsties.

Document Actions