El Formiguer ha celebrat el seu primer aniversari amb una animada festa
dimecres 04 novembre 2015
Diumenge a la tarda la Sala de la Societat Principal-Unió de Sant Pere Molanta acollia la festa de celebració del primer aniversari d’El Formiguer, entitat que té com a propòsit oferir a les famílies un espai per a compartir temps de lleure de qualitat amb els seus infants. Malgrat no es pogués fer un dels tallers anunciats per un imprevist, la festa va ser tot un èxit i va comptar amb la participació d’una cinquantena de persones, tal i com explicava Erika Martínez, presidenta d’El Formiguer.(àudio)
La presidenta d’El Formiguer apuntava que haver fet una activitat que ha rebut una resposta positiva els reforça com a entitat.(àudio)
Aquest primer any de funcionament d’El Formiguer ha comportat que el projecte s’anés consolidant, fins a constituir-se en associació registrada. Per les famílies usuàries d’ El Formiguer, cal dedicar estones de qualitat per compartir jocs amb els fills.(àudio)
El Formiguer es troba els dimarts i els dimecres, sortint de l’escola, al Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta. El preu per ser socis és de 10 euros al mes per nen i inclou totes les activitats. Els adultys i els menors de 2 anys estan exempts i per activitats puntuals, el no socis hauran de pagar 3 euros per activitat.
Escolta l'entrevista a Erika Martínez, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola,clicant aquí
00:22 del 07 de març de 2021