Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El Grup de Joves de Moja es reactiva i fan una crida a formar-ne part

Tenen en ment oferir activitats aquest mateix estiu

divendres 06 maig 2022

Un cop deixades enrere les restriccions provocades per la COVID19, són molts els col·lectius que aquests dies estan reprenent el seu funcionament. A Moja, el Grup de Joves s’ha reactivat amb la voluntat de ser un espai de trobada del jovent del poble i de canalitzar l’organització d’activitats lúdiques i culturals. Compten amb noves incorporacions i ara fan una crida pública als joves del poble de més de 18 anys per a que s’animin i en formin part. Les persones interessades només han de comunicar-ho a través de la compta d’Instagram de l’entitat: https://www.instagram.com/grupdejovesdemoja/

 Laia Vallès, integrant del Grup de Joves de Moja, explica que en aquesta tasca de difusió per arribar a més joves han comptant amb el suport de l’Ateneu Mogenc.(àudio)

El Grup ja està pensant en poder organitzar actes durant la propera Festa Major d’estiu del poble, el mes de juliol, per bé que de moment encara han de concretar les propostes.(àudio)

En la represa de l’activitat, el Grup de Joves també ha comptat amb el recolzament de l’Ajuntament d’Olèrdola, especialment a l’hora d’actualitzar la situació administrativa de l’entitat i formalitzar la comunicació de canvis de junta.(àudio)

El Grup de Joves és divers i hi conviuen joves que compten ja amb experiència en la promoció d’esdeveniments al municipi, com és el cas de la mateixa Laia Vallès, amb altres que acaben de fer 18 anys i just ara prenen contacte amb una entitat.

Escolta l’entrevista a Laia Vallès, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Document Actions