El grup LOFTU estrena aquest diumenge a Moja l’obra “L’ascensor” dins de la Roda de Teatre de l’Alt Penedès
divendres 15 març 2019
Olèrdola acull aquest cap de setmana una estrena teatral. El grup LOFTU de la Múnia escenificarà per primera vegada davant el públic l’obra “L’ascensor”.
La representació s’ha programat diumenge a dos quarts de 7 de la tarda, al Local Nou de Moja, i suposa la cinquena de les sis funcions de la 28a Roda de Teatre de l’Alt Penedès que acull el municipi d’Olèrdola.
Escrita pel penedesenc Carles Cases, l’obra ens trasllada al debat que manté una comunitat de veïns per a decidir si instal.la en l’edifici un ascensor. La sinopsi ja ens avança que en tota comunitat hi ha rancúnies, " odis, passions desencadenades, retrets, interessos creats” i la comunitat de l’obra “l’ascensor” no serà menys.
La directora de l’obra, Marta Nogués, resumia que la obra “ens fa de mirall” del que pot passar en moltes comunitats de veïns.(àudio)
Carles Cases apunta que amb l’obra l’espectador pot riure i passar-s’ho bé, però també fer autocrítica .(àudio)
Per Marta Nogués, és una avantatge tenir a prop l’autor del text per poder treballar millor l’obra.(àudio)
La d’aquest diumenge a Moja pot ser una molt bona ocasió per a veure una obra feta per un autor de casa que ha estat seleccionada per a cloure la Roda el proper 7 d’abril.
Escolta l'entrevista a Carles Cases i Marta Nogués, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
19:38 del 27 de febrer de 2021