Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Els consultoris d’Olèrdola retornen a l’horari anterior a l’estat d’alarma, amb la reobertura del de Sant Miquel com a principal novetat

Es demana a la ciutadania que només vagi presencialment als consultoris si és realment necessari i els ho ha indicat un professional sanitari

dilluns 01 juny 2020

 

L’Institut Català de la Salut ha comunicat que a partir d’aquest dilluns 1 de juny s’inicia la descentralització de l'activitat presencial als Centres d’Atenció Primària(CAP) del territori, amb la prioritat d'oferir centres de salut segurs i una atenció amb seguretat. La situació de crisi sanitària de la Covid-19 ha obligat a tot el sistema sanitari i especialment a l’atenció primària a adaptar-se per donar resposta a la nova situació. En aquest nou escenari, es prioritzarà l’atenció i seguiment dels pacients de manera proactiva des dels CAP, es potencien les formules d’atenció telemàtiques i es demana a la ciutadania que només vagi presencialment als CAP si és realment necessari i els ho ha indicat un professional sanitari.

En el cas d’Olèrdola, la descentralització de l’activitat presencial comporta el retorn als horaris anteriors a l’estat d’alarma, amb la reobertura del consultori de Sant Miquel com a principal novetat:

Al consultori de Moja, l’horari d’atenció presencial és dilluns, dimecres i divendres de 8h a 15h.

Al consultori de Sant Miquel, els dijous de 8h a 15h.

I al consultori de Sant Pere Molanta, dimarts i divendres de 8h a 15h.

 En horari de 15h a 20h, l’atenció s’ofereix al CAP Santa Margarida i els Monjos. Fora d’aquest horari, caps de setmana i festius, al PAC Hospital Comarcal Alt Penedès.

Per a una atenció segura i de qualitat, cal que la població es comuniqui primer amb el seu CAP de referència.

El telèfon del consultori mèdic de Moja és el 93.817.03.63

El telèfon del consultori mèdic de Sant Pere Molanta és el 93.892.07.49

El telèfon del consultori mèdic de Sant Miquel és el 93.817.52.53

 

Com contactar amb el CAP per gestionar la petició?

  • Es pot enviar un missatge a través del web gencat.cat
  • Al telèfon 933 268 901
  • Al telèfon del CAP de referència

Per a urgències sanitàries:

  • Al 061 CatSalut Respon

 Per a altres informacions:

  • A través de l’app STOP COVID19 CAT
  • Amb el web app cat

 En cas que els professionals sanitaris recomanin als pacients i usuaris una atenció presencial, cal seguir les següents recomanacions i mesures de seguretat especials:

  • Cal anar al centre només si és necessari i si ho han indicat els professionals
  • És obligatori l’ús de mascareta
  • Els acompanyants només es permeten en casos imprescindibles
  • Cal arribar a l’hora de la visita indicada, no abans
  • Respectar la senyalització i les indicacions dels professionals
  • Rentar-se les mans sovint
  • Respectar la distància de seguretat (2 m).

 

 

Document Actions