Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Es revisaran les quotes endarrerides que es cobraran per la teleassistència a Olèrdola

L’Ajuntament notifica als usuaris que s’han detectat errors en el càlcul de les quotes que s’havien comunicat

dilluns 05 novembre 2018

La trentena de veïns d’Olèrdola que són usuaris del servei de teleassistència han rebut una notificació de l’Ajuntament on se’ls informa que s’han revisat les quotes que havien de satisfer després de detectar-se errors en el càlcul de les quantitats inicialment comunicades.

En el darrer ple ordinari, ERC va exposar el cas d’una veïna. En rebre més queixes pel volum dels imports comunicats , l’Ajuntament va procedir a fer aquesta revisió general, tal i com explica la regidora de serveis socials, Anna Boada.(àudio)

Les quotes no han estat en cap moment cobrades i corresponen als dos darrers mesos de 2016, a tot l’any 2017 i al primer trimestre de 2018. Des del segon trimestre d’aquest any, el servei ha passat a ser gratuït. (àudio)

Anna Boada també valora que errades com aquestes posen en evidència que tenir la dedicació en exclusivitat d’una treballadora social al municipi hagués pogut evitar incidències d’aquest tipus. (àudio)

Recordem que l’Ajuntament ha decidit assumir directament la gestió dels serveis socials, amb el propòsit de millorar l’atenció que reben els usuaris.

Document Actions