Espai de Veus de Vilafranca oferirà aquest dissabte a Moja una adaptació del musical “Mamma Mia!”, d’Abba
divendres 29 novembre 2019
El centre d’expressió artística “Espai de Veus” de Vilafranca representa aquest dissabte a Moja, a les 6 de la tarda al Local Nou, l’adaptació que han produït del musical “Mamma Mia!”, d’Abba
La proposta va néixer ara fa cinc anys en un taller d’estiu fet per a joves de 12 a 18 anys. Conscients de les potencialitats del teatre musical en comprendre diverses disciplines, el grup assumeix el conjunt de la producció musical, incloent el cant , l’elaboració de les coreografies, ballar, fer teatre, l’escenografia, el vestuari i els decorats.
Hi haurà música en directe i els espectadors faran la seva aportació voluntària en sortir de l’espectacle, en la modalitat de taquilla inversa. L’activitat forma part de la programació d’aquest hivern de l’Ateneu Mogenc Fem Poble.
01:06 del 16 de gener de 2021