Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Fins dimecres 26 de juny es pot respondre l’enquesta de satisfacció sobre els serveis d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola

Les opinions recollides serviran per millorar el servei

dimecres 19 juny 2024

 

Des de l’OAC(Oficina d'Atenció Ciutadana) de l'Ajuntament d'Olèrdola s’ha iniciat una campanya per recollir l’opinió de la ciutadania en relació al servei de l’OAC. Aquesta campanya consisteix en la posada a disposició dels ciutadans d’una enquesta d’opinió on poden avaluar diversos aspectes del servei i donar la seva opinió per poder-lo millorar. Aquesta actuació s’emmarca en un nou projecte que haurà de concloure amb la redacció d’una carta de serveis relativa a l’OAC i per això l’Ajuntament vol recopilar les opinions de la ciutadania per saber quines són les fortaleses i debilitats del servei i així poder determinar uns compromisos de millora.

 Durant aquesta primera acció de recollida de dades s’ha dissenyat una enquesta que es podrà respondre o bé telemàticament o bé en paper a l’OAC.

 Aquesta actuació començava dimecres, 12 de juny, i  durarà fins dimecres de la setmana que ve, 26 de juny. A l’OAC també es generen uns codis QR per tal de poder-los escanejar i accedir directament a l’enquesta de la web.

Enquesta sobre l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olèrdola — Ajuntament d'Olèrdola (olerdola.cat)

Document Actions