La “Olèrdola Game Fest” posarà a disposició dels participants consoles d'última generació
dijous 30 març 2023
S’amplien els atractius de la “Olèrdola Game Fest” després de l’èxit de la primera edició celebrada l’any passat. En l’edició d’aquest 2023, programada al local social Rossend Montané de Sant Miquel d’Olèrdola per dissabte 8 d’abril, “una gran diferència” serà que els participants tindran a la seva disposició consoles de nova generació. Això inclou la Play Station 5 o la darrera versió de la Xbox. Ho anunciava en una entrevista a Canal 20-Ràdio Olèrdola Marvi Garcia, un dels responsables de l’empresa Logrodesbloquedo, encarregada de la gestió de l’esdeveniment. (àudio)
En aquesta segona edició es confia en superar els 139 inscrits de l’any passat. Els participants tindran fins a una quinzena de punts de joc, incloent simulacions de conducció, màquines arcade, o jocs de realitat virtual amb sensors de moviment.(àudio)
La “Olèrdola Game Fest” permet jugar a una vintena de videojocs, amb inscripció prèvia gratuïta. L’activitat s’ha programat horari de 16 a 23 hores.
A la “Olèrdola Game Fest” s’habilitaran zones per a gamers, com la Zona Gaming o la Zona Mobile, on els participants podran instal·lar-se i jugar amb el seu dispositiu o amb els que hi hauran preparats.
Els participants podran competir en els videojocs Rocket League, Brawl Stars, Fifa23 Fortnite, League of Legends, Valorant i Let’s Sing 13. L’edat mínima per a participar és de 12 anys, acompanyat per un adult.
Marvi García indica que es preveu que les competicions amb més participants siguin les que tenen habitualment més seguidors arreu, com el joc Fifa 23 o Fortnite. Des de l’organització es recorda que en l’oferta no s’inclouen jocs violents.(àudio)
Per a més informació i inscripcions, a la web de logrodesbloqueado
Escolta l'entrevista a Marvi García, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
19:05 del 20 de abril de 2025