Implantació definitiva de la cita prèvia per a rebre atenció presencial a l’OAC de l’Ajuntament d’Olèrdola
dijous 02 desembre 2021
Amb l’objectiu de millorar l’eficiència en l’atenció que es presta a la ciutadania, l’Ajuntament d’Olèrdola ha decidit implantar definitivament el requisit de sol·licitar cita prèvia per a totes les gestions que es desitgin realitzar presencialment a l’Oficina d’Atenció Ciutadana(OAC) de l’Ajuntament. La decisió s’ha pres després de valorar els satisfactoris resultats registrats amb la implementació de la cita prèvia obligatòria com a conseqüència de la COVID 19. La mesura passa ara a ser definitiva amb el propòsit de fer més àgils les gestions que realitzi la ciutadania en la seva relació amb l’administració municipal. Així, un cop es faci la reserva de la cita prèvia, l’Ajuntament podrà conèixer prèviament el motiu de la cita i indicar la documentació necessària que s’ha de portar el dia convingut per a realitzar el tràmit sol·licitat.
L'horari d'atenció presencial i telefònica serà de 8 a 14h, de dilluns a divendres. El telèfon de l’Ajuntament d’Olèrdola és el 93 890 35 02. La implantació definitiva de la cita prèvia per a rebre atenció presencial a l’OAC entra en vigor aquest proper dimarts 7 de desembre.
L’Ajuntament d’Olèrdola recorda igualment que té activada la Carpeta Ciutadana, que permet realitzar gestions de manera telemàtica sense necessitat de desplaçar-se a les dependències municipals. La Carpeta Ciutadana és un servei en línia, accessible des de la web municipal olerdola.cat, on la ciutadania pot conèixer l’estat dels tràmits i gestions que realitza amb l’Ajuntament d'Olèrdola. Per accedir a la Carpeta Ciutadana és necessari disposar d’un certificat digital, idCAT Mòbil o Cl@ve.
19:01 del 20 de abril de 2025