Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Inscripcions obertes per participar en una visita guiada gratuïta per conèixer el patrimoni de Moja

L’activitat es programa pel proper dissabte 13 de novembre, amb inici a les 11:00h

dimecres 03 novembre 2021

 L’Ajuntament d’Olèrdola organitza una visita guiada gratuïta per conèixer el patrimoni de  Moja el proper dissabte 13 de novembre, amb inici a les 11 del matí des de la Cooperativa de Moja.

Serà la tercera visita que es programa aquest 2021 per celebrar el centenari de la Cooperativa de Moja i el 150è aniversari de l' església de Sant Jaume.

L’activitat permetrà visitar l’edifici del celler cooperatiu de Moja, de l' arquitecte César Martinell i considerada una de les anomenades “ catedrals del vi”. La visita continuarà a l' església romànica de Sant Cugat, per seguir a l' església de Sant Jaume. Per acabar, es realitzarà una visita exterior de la Torre medieval, Bé Cultural d'Interès Nacional.

S' ha de fer la inscripció  a oldl.turisme@olerdola.cat. El lloc de trobada és a la Cooperativa. Les places són  limitades i es prega puntualitat.

Document Actions