Joan López, regidor d’Obrim Olèrdola, reclama la millora del traçat del camí de Daltmar
dijous 22 abril 2021
Joan López, regidor d’Obrim Olèrdola, considera que l’Ajuntament ha d’afrontar el repte de millorar l’accessibilitat a Daltmar. En una entrevista a l’emissora municipal de ràdio, López assenyalava que per factors com l’orografia “no és fàcil” entomar des del municipi aquesta actuació, però entenia que era una necessitat que s’havia de treballar. A més de les afectacions en els propis veïns de Daltmar, com a exemple de les conseqüències que pot tenir aquestes dificultats d’accessibilitat López recordava que a Daltmar hi ha actiu un equipament esportiu molt dinàmic que rep clubs de pàdel de fora del municipi o bé que aquest difícil accés per carretera pot condicionar serveis com els de recollida de residus.(àudio)
López assenyala que “és evident” que cal millorar el traçat en alguns punts del camí de Daltmar.(àudio)
En un altre ordre de coses, López recordava que en el darrer ple de l’Ajuntament va proposar l’organització d’unes jornades anuals d’educació viària per a tota la família. També exposava que s’havia abstingut en la convocatòria de bases per a fomentar el lloguer assequible, acordades en la darrera sessió plenària de l’Ajuntament, perquè “no es tenia en compte la precarietat laboral dels joves”. (àudio)
El regidor d’Obrim Olèrdola va assenyalar que cal millorar la participació en els processos participatius que convoca l’Ajuntament. També va qüestionar que aquests processos fossin vinculants. A tall d’exemple esmentava que el projecte més votat en la convocatòria tancada aquest mes de març va ser el de camuflar les àrees d’emergències de contenidors, una actuació que “podria ser” que es veiés condicionada en funció dels canvis que es puguin introduir en el model de recollida de residus al municipi.
Escolta l'entrevista a Joan López, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
21:05 del 08 de desembre de 2023