Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament convoca per dimarts una reunió per a exposar el nou sistema de subvencions

La sessió es fa a les 20:30h, al Local Nou de Moja, i vol resoldre dubtes sobre sol·licituds i justificacions

dimecres 08 febrer 2017

Amb l’objectiu de resoldre els dubtes que puguin tenir les entitats davant el nou sistema de subvencions municipals, l’Ajuntament d’Olèrdola ha convocat una reunió informativa per a detallar el procediment de sol.licituds i de justificacions que a partir d’aquest 2017 regeix la concessió de subvencions . La sessió es farà dimarts de la setmana que ve, 14 de febrer, a les 20:30, al Local Nou de Moja i està pensada per a que les entitats tinguin espai per a poder traslladar les seves preocupacions i preguntes.

Tània Herrera, tècnica de cultura i joventut de l’Ajuntament d’Olèrdola, resumia que la reunió començarà amb una introducció de presentació del nou sistema, per després donar pas a les preguntes que tinguin les entitats. Per aprofitar al màxim la sessió, Tània Herrera destaca que és important que les entitats ja portin treballades les bases genèriques de les subvencions, publicades al BOP i consultables  a través d’un enllaç ubicat a la pàgina d’entrada del web municipal.(àudio)

El propòsit de la sessió és informar dels canvis i exposar el nou procediment de concessió de subvencions, que es basa en la puntuació concedida a projectes d’activitats que planifiquin fer les entitats durant l’any.(àudio)

Tània Herrera posa l’accent en què les entitats ja poden començar a treballar els seus projectes a partir dels criteris que recullen les bases genèriques de la convocatòria.(àudio)

La reunió informativa dóna continuïtat a les actuacions d’assessorament que aquests darrers mesos ha realitzat l’ajuntament a aquelles entitats que han plantejat interrogants sobre el canvi de sistema de concessió de subvencions. La reunió de dimarts és oberta a tothom.

Document Actions