Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ajuntament d’Olèrdola recorda que cal concertar cita prèvia per ser atès de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana

L’atenció presencial a les oficines de l’Ajuntament és de 10 a 13.00h, de dilluns a divendres. Per concertar cita cal trucar al 93 890 35 02

dimarts 18 agost 2020

 

L’Ajuntament d’Olèrdola recorda que l’OAC(Oficina d’Atenció Ciutadana) atén de manera presencial amb cita prèvia, de dilluns a divendres, en horari de 10 a 13.00h. Per concertar la cita prèvia cal trucar al telèfon general de l’Ajuntament, el 93 890 35 02.

L’Ajuntament recorda que els tràmits es poden fer de forma telemàtica a través de la pàgina web www.olerdola.cat, sense necessitat de desplaçar-se fins a la seu de l’Ajuntament . En cas de no poder realitzar els tràmits telemàticament, també es pot trucar al telèfon de l’Ajuntament, el 93 890 35 02, de dilluns a divendres en horari de 7:30 a 14:00h. L’Ajuntament subratlla que aquest acompanyament telefònic es continua oferint de manera preferent per tal d’evitar l’aglomeració de públic a les oficines municipals.

A l’interior de la seu de l’Ajuntament es prega no entrar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana fins que no es rebi l’avís per part del personal que realitza l’atenció. Cal romandre a l’espera tot mantenint les distàncies de seguretat de 2 metres de separació entre persones. L’atenció es fa de manera individual i per estricte ordre de concertació de visita prèvia.

Document Actions