L’Ajuntament neteja la parcel·la situada al costat de la zona d’emergència del carrer del Camp de Moja i la convertirà en un mirador
dilluns 16 desembre 2024
Dins dels treballs de millora d’espais del municipi, la brigada de l’Ajuntament d’Olèrdola preveu completar durant aquesta setmana la neteja de la parcel·la del costat de la zona d’emergència del carrer del Camp, situada en una de les sortides del poble de Moja en direcció a Vilafranca. Tal i com ha explicat el regidor de via pública, Jordi Álvarez, aquesta parcel·la estava “abandonada” i presentava problemes de salubritat. Per això es va decidir procedir a la seva neteja. Però l’actuació no quedarà aquí. I és que després s’habilitarà com a mirador per a que aquest espai el pugui gaudir la ciutadania . (àudio)
La previsió és que, passades les festes, es continuï amb la següent fase dels treballs i s’instal·li mobiliari urbà i es plantin arbres.
Aquest era l'aspecte que presentava la parcel·la abans de la neteja:
13:35 del 24 de gener de 2025