L’àmplia participació de les famílies en la jornada de portes obertes de l’escola bressol Gotims fa preveure que el centre rebrà moltes sol·licituds d’inscripcions
dimarts 29 abril 2025
L’àmplia participació de famílies en la jornada de portes obertes de l’escola bressol Gotims de Moja fa anticipar que el centre comptarà amb moltes sol·licituds d’inscripció. L’aturada de subministrament elèctric no va impedir que aquest dilluns a la tarda es realitzés la jornada, que va reunir a una quinzena de famílies. La Victòria, mare d’una filla per la qual sol·licitarà inscripció per a I2, qualificava l’escola bressol de familiar i en destacava el seu tracte pròxim. De les instal·lacions li va sorprendre agradablement les dimensions del pati interior.(àudio)
La directora de l’escola , Isabel Torres, es mostrava molt satisfeta per la resposta de les famílies i assenyalava que les preguntes que feien anaven al voltant dels horaris i funcionament , així com de la metodologia.(àudio)
L’alcaldessa i regidora d’educació, Fina Mascaró, subratllava que entre les persones assistents a la jornada hi havia famílies que repeteixen, la qual cosa volia dir que estaven satisfetes pel funcionament de l’escola.(àudio)
L’alcaldessa també indicava que per aquest 2025 l’Ajuntament faria la millora i substitució de la superfície de l’aula que restava pendent de realitzar després de l’actuació ja executada l’any passat.
El període de preinscripció s’obre el 8 de maig i s’allargaria fins el 22 de maig. Les famílies que necessitin suport per presentar la sol·licitud, poden concertar cita posant-se en contacte amb la direcció de les escoles bressol d’Olèrdola.
Escolta les declaracions, enregistrades per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
10:32 del 19 de maig de 2025