Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’ANC recollirà aquest dissabte signatures per la independència a Can Trabal i Daltmar

Dins la campanya “Signa un vot per la independència”, es recolliran signatures a les urbanitzacions, de12:00 a 14:00h
Imatge de la recollida a Moja, el passat 19 de gener
Imatge de la recollida a Moja, el passat 19 de gener

dimarts 18 març 2014

Amb la voluntat d’apropar a tothom la possibilitat d’expressar el seu suport a la independència de Catalunya, el grup territorial d’Olèrdola de l’Assemblea Nacional Catalana(ANC) trasllada aquest dissabte a Can Trabal i a Daltmar la recollida de signatures de la campanya “Signa un vot per la independència”. Tant a Daltmar com a Can Trabal, la taula de recollida s’instal.la en horari de 12 a 14h. A Daltmar, a la zona esportiva; i a Can Trabal la paradeta es podrà trobar a l’entrada de la urbanització.

La recollida al municipi s’inscriu dins de la segona recollida intensiva de signatures de “Signa un vot per la independència”, que es viu arreu del país aquest cap de setmana sota l’organització compartida de l’ANC i de l’AMI (Associació de Municipis per la Independència). A Olèrdola s’han recollit signatures en altres moments. Coincidint amb actes convocats al municipi per l’ANC o bé el cap de setmana de l’11 i 12 de gener, a Sant Miquel i Sant Pere Molanta; i el 18 i 19 de gener dins de la Festa Major d’hivern de Moja.

Xavi Carrasco, coordinador del grup territorial de l’ANC d’Olèrdola, destaca que tenen el propòsit d’apropar-se a la gent i per això traslladen la recollida al màxim de llocs possibles del municipi.(àudio)

Amb la campanya “Signa un vot per la independència” s’exerceix el dret de petició que té la ciutadania per a reclamar, en aquest cas, la convocatòria de la consulta sobre la independència. D’impedir-se la seva celebració, es demana que el Parlament declari la independència de Catalunya d’acord amb el dret internacional.

Després de l’esclatant èxit de la representació de l’obra “Iaia!” a Moja, el passat mes de febrer, el grup territorial d’Olèrdola de l’ANC continua centrant els seus esforços en mantenir un contacte permanent amb la ciutadania per a augmentar els suports favorables a la independència.(àudio)

En el cas de la recollida d’aquest dissabte a les dues urbanitzacions d’Olèrdola, l’ANC no s’ha fixat cap xifra concreta com a objectiu.(àudio)

Per l’ANC, activitats com la plantejada dissabte també permeten que els veïns tinguin la màxima informació possible sobre els motius que porten a demanar la independència de Catalunya.

Escolta l'entrevista a Xavi Carrasco, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Document Actions