Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Ateneu Mogenc organitza durant el curs sessions setmanals de coaching corporal

La naturòpata Roser Farré conduirà les sessions i dimecres que ve es podrà provar l’activitat de manera gratuïta

dimecres 19 setembre 2018

L'Ateneu Mogenc ha programat per aquest curs una activitat nova relacionada amb el benestar: un taller de coaching corporal o moviment somàtic  que impartirà la naturòpata Roser Farré. Es tracta d'una proposta oberta a tothom i indicada per a totes les edats a partir de l'adolescència.CartellCoachingOK.jpg

Roser Farré explicava que el coaching corporal o moviment somàtic és una activitat grupal per aprendre a expressar amb el cos allò que ens passa a la ment.(àudio)

En les sessions s’integren tècniques de Programació Neurolingüística, l’astrologia i la música, amb el propòsit global d’augmentar la salut i el benestar dels assistents.(àudio)

Farré posa l’accent en la importància que té l’expressió corporal per manifestar el nostre estat.(àudio)

Per tal de fer-ne un tast, l'Ateneu convida a tothom a una sessió gratuïta el dimecres d ela setmana que ve, 26 de setembre, a les 3 de la tarda al centre Cívic  La Xarxa de Moja.

L’activitat es preveu fer, a partir de l’octubre i fins el juliol, els dimecres des de les 3 a les 4 i 20 minuts. El preu mensual de l'activitat serà de 30 € pels socis de l’Ateneu Mogenc ó bé de 35 € pels que no són associats a l’entitat.

Per a qualsevol dubte o informació, les persones interessades es poden adreçar al  correu: ateneumogenc@gmail.com.

Escolta l'entrevista a Roser Farré, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Document Actions