Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Escola de Puntaires d’Olèrdola iniciarà el seu 27è curs el proper dimecres 6 d’octubre

Les classes dels dos grups començaran al Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta

dijous 23 setembre 2021

L’Escola de Puntaires d’Olèrdola començarà el proper dimecres 6 d’octubre el seu 27è curs d’activitat. Les puntaires que participen en l’escola s’organitzen en dos grups. El de dimecres, que agrupa a puntaires de Moja. I el de dijous, que reuneix a puntaires de Sant Pere Molanta. En els dos casos, l’horari és de dos quarts de 4 a les 6 de la tarda. La presidenta de l’Associació de l’Escola de Puntaires d’Olèrdola, Enriqueta Mata, confirma que el curs el començaran els dos grups al Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta, a l’espera de que el grup de Moja pugui utilitzar el Centre Cívic La Xarxa un cop els serveis municipals que ara ocupen aquest equipament siguin traslladats a la remodelada seu de l’Ajuntament, a Sant Miquel.(àudio)

El curs el començaran una quinzena de puntaires. La dada està lluny de les xifres d’inscripció d’anys enrere. I és que en el conjunt de les escoles de puntaires, està costant reprendre l’activitat i engrescar a noves alumnes.(àudio)

Una de les activitats que més agraden a les puntaires és poder participar en trobades. Encara falta molt per recuperar la normalitat però ja aquest diumenge van poder ser presents en una Trobada a Vilafranca i, ben probablement, també participaran per Santa Llúcia a la trobada de l’Arboç. (àudio)

El proper 21 d’octubre l’escola també té intenció de celebrar amb un berenar la seva patrona,  Santa Úrsula.

Qui desitgi inscriure’s a l’escola o vulgui rebre més informació pot demanar el telèfon de la professora trucant a l’Ajuntament d’Olèrdola, al telèfon 93 890 35 02

Escolta l'entrevista a Enriqueta Mata, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

Document Actions