Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola atendrà de manera presencial amb cita prèvia, de dilluns a divendres, de 10 a 13.00h

L’atenció presencial a les oficines de l’Ajuntament en aquests horaris entra en funcionament a partir de dilluns 25 de maig. Per concertar cita cal trucar al 93 890 35 02

divendres 22 maig 2020

 

A partir de dilluns de la setmana que ve, 25 de maig, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola atendrà de manera presencial amb cita prèvia, de dilluns a divendres, en horari de 10 a 13.00h. Per concertar la cita prèvia caldrà trucar al telèfon general de l’Ajuntament, el 93 890 35 02.

L’Ajuntament recorda que els tràmits es poden fer de forma telemàtica a través de la pàgina web www.olerdola.cat, sense necessitat de desplaçar-se fins a la seu de l’Ajuntament . En cas de no poder realitzar els tràmits telemàticament, també es pot trucar al telèfon de l’Ajuntament, el 93 890 35 02, de dilluns a divendres en horari de 7:30 a 14:00h. Des de la declaració d’estat d’alarma per contenir la propagació del coronavirus, l’Ajuntament ha donat suport a la ciutadania que ho ha requerit per a obtenir la identitat digital (idcat mòbil) i s’ha fet en tot moment acompanyament en la tramitació electrònica. L’Ajuntament subratlla que aquest acompanyament telefònic es continuarà oferint de manera preferent per tal d’evitar l’aglomeració de públic a les oficines municipals.

A l’interior de la seu de l’Ajuntament es prega no entrar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana fins que no es rebi l’avís per part del personal que realitza l’atenció. Cal romandre a l’espera tot mantenint les distàncies de seguretat de 2 metres de separació entre persones. L’atenció es fa de manera individual i per estricte ordre de concertació de visita prèvia.

Document Actions