L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olèrdola atendrà al públic de 7:30h a 14:00h
dilluns 10 juny 2019
Amb la voluntat de reorganitzar internament el servei per a oferir unes prestacions al ciutadà més àgils, l’horari d’atenció al públic de l’OAC, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olèrdola, passa a ser de dilluns a divendres, de 7:30h fins a les 14:00. Els dies d’atenció es mantenen i la variació només comporta avançar en una hora l’horari de tancament de l’atenció al públic, passant de les 15:00 en l’horari vigent a les 14:00h.
El canvi busca garantir que es resolen amb eficiència els actes administratius que en molts casos es deriven de les consultes presencials que fan els veïns a l’OAC. Per qualsevol dubte, les persones que ho desitgin poden trucar al telèfon 938903502
L'OAC és una oficina municipal d'atenció directe als ciutadans i empreses que es vulguin relacionar amb l'Ajuntament, i ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada bona part de les gestions de l'Ajuntament.
L’OAC té funcions d'oficina única de registre i de finestreta única i, per tant, s’hi poden presentar totes les sol·licituds i documents que s'adrecin a l'Ajuntament.
15:58 del 25 de març de 2023