Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L’oficina d’Olèrdola qualifica d’èxit el traspàs de dades de Caixa Penedès a Banc Sabadell

En el primer dia laborable després de la integració s’han atès a l’oficina forces dubtes de clients
L'antiga oficina de Caixa Penedès, ara Banc de Sabadell
L'antiga oficina de Caixa Penedès, ara Banc de Sabadell

dilluns 14 octubre 2013

Banc Sabadell ha finalitzat aquest cap de setmana el procés d'integració de Caixa Penedès amb la unificació dels sistemes operatius i tecnològics -amb el traspàs de 545 milions de registres de clients-, i el canvi de retolació de 376 oficines -15 a l'Aragó i 361 a Catalunya-, entre les quals figura la d’Olèrdola, al carrer de la Carrerada de Moja, o bé la històrica seu de Vilafranca. L'entitat presidida per Josep Oliu es converteix amb aquesta operació en la quarta de l'estat espanyol, amb més de sis milions de clients, un volum d'actius per valor de més de 170.000 milions d'euros i una quota d'oficines del 12%. Finalment, Banc Sabadell absorbeix també 900.000 clients de Caixa Penedès.

Des de l’oficina del carrer de la Carrerada de Moja s’ha qualificat com a “èxit” el procés de migració de dades de Banc Mare Nostrum(en el qual s’havia integrat Caixa Penedès) a Banc Sabadell. Aquest dilluns a l’oficina d’Olèrdola s’han atès forces dubtes relacionats amb la gestió dels números de compte. Un dels aspectes que més s’han subratllat és que tots els pagaments domiciliats a una llibreta ho continuaran estant, sense necessitat de fer cap tràmit afegit. A més dels dos treballadors de l’oficina, els clients compten amb l’assessorament presencial d’un treballador que prové de Banc Sabadell. Aquest tècnic seguirà a l’oficina aquestes properes dues setmanes i restarà després en contacte telefònic per a resoldre qualsevol qüestió que se li plantegi.

Les darreres 48 hores han estat d'activitat frenètica per els tècnics de les plataformes tecnològiques encarregats de traspassar les dades dels clients i dels operaris que han canviat la retolació de les oficines. Tot perquè dilluns, la presència del blau característic de la imatge de Banc Sabadell sigui més present, en detriment del verd de Caixa Penedès. Tot i així, el procés d'integració va començar fa cinc mesos, temps que també és considera rècord.
En un comunicat difós als mitjans, el director general de Banc Sabadell i màxim responsable del procés d'integració, Miquel Montes, ha destacat "l'excel·lent actitud que ha mostrat la plantilla de Caixa Penedès per assimilar en poc temps el canvi de cultura i procediments". També ha subratllat la bona acollida que ha tingut el banc per part dels clients "tant en la contractació dels nostres productes o serveis com en l'activa participació que han mostrat per formar part de l’accionariat del banc durant l’ampliació de capital que va tenir lloc el setembre passat", ha afegit Montes

 

Document Actions