La Festa de la Primavera de Sant Pere Molanta deixa molt bones sensacions
dijous 10 abril 2025
Aquest passat diumenge s’estrenava amb bon peu la Festa de la Primavera de Sant Pere Molanta. Organitzada per la Societat Principal-Unió, es programaven dues activitats. La primera durant el migdia amb el maridatge “A Flor de pell”, ofert per “Caram Caram”. I per la tarda es podia gaudir de teatre, amb la representació de l’obra "El trampós entrampat" a cura del grup de teatre Gent Gran d’Avinyonet .
El president de la Societat Principal-Unió, Pere Bertran, destacava la participació obtinguda en les dues activitats. Del maridatge subratllava la capacitat comunicativa de Caram Caram. També feia notar que el públic del teatre va riure molt amb “El trampós entrampat”.(àudio)
Les bones sensacions que deixa l’estrena d’aquesta Festa de la Primavera han portat ja a la Societat a anunciar que tenen la voluntat de fer aquesta festa l’any que ve, amb més activitats si és possible.(àudio)
06:40 del 13 de maig de 2025