La Festa Major de Moja recuperarà els actes presencials introduint mesures adaptades a la situació sanitària
dimarts 29 juny 2021
La Festa Major de Moja recuperarà aquest 2021 els actes presencials, adaptant les propostes a la situació sanitària. Així ho ha avançant Ingrid Gras, membre de la Comissió de Festes de Moja, que anunciava que el programa d’actes ja està tancat i el preveuen repartir gratuïtament per les llars del poble abans del 15 de juliol.
Ingrid Gras indicava que hi haurien actes que podrien comptar amb públic i altres que seran “no presencials”. Hi haurà música en directe amb espectadors, però no ball. Així, la nit del dissabte 24 al diumenge 25 de juliol es prepara en un espai públic obert un concert “amb una orquestra potent”(àudio)
Malgrat no haver-hi la cercavila en format clàssic, el mateix dissabte al vespre els balls folklòrics tindran un protagonisme destacat. Oferiran un ball de lluïment, tal i com avançava Ingrid Gras.(àudio)
La Comissió de Festes treballa amb el criteri de diversificar els espais que seran escenari d’activitats per Festa Major i anuncien que un dels emplaçaments serà la zona dels Pins. També assenyalen que la Festa Major no seria possible sense el suport de l’Ajuntament d’Olèrdola.(àudio)
Escolta l’entrevista a Ingrid Gras, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
18:58 del 20 de abril de 2025