Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

La finalització de les obres del carril bici de Moja-Vilafranca, pendent del Ministeri de Foment

Es completa el nou asfaltat de la carretera i només resten els trams de carril que travessen els ponts de l’AP7 i n340

dimecres 17 gener 2018

Les obres de construcció del  carril bici i de vianants que ha d’unir Moja amb Vilafranca avancen a bon ritme. Bona part del gruix dels treballs ja s’han fet i entre els realitzats aquest mes de gener cal destacar el nou asfaltat  de la carretera BV 2119, que va iniciar-se aquest dimarts i es preveu completar aquest mateix dimecres. El traçat definitiu del carril bici i de vianants ja és prou visible en gairebé tot el seu itinerari, llevat de dos trams: els que passen pels ponts de l’autopista Ap7 i de la carretera n340. Abans de fer les obres en aquests punts, són  necessàries les pertinents  autoritzacions provinents del Ministeri de Foment. Sense aquest permís no es pot procedir a completar el carril, tal i com assenyalen fonts municipals. No disposar d’aquestes autoritzacions també condiciona la realització dels treballs d’enllumenat del carril.

El carril bici i de vianants de Moja a Vilafranca suposa una inversió de mig milió d’euros, assumits per la Diputació. L’itinerari segueix el traçat de la carretera BV 2119 i  té un recorregut d’un quilòmetre i 37 metres, des de la rotonda de la Ronda de Mar a Vilafranca fins a un nou accés  amb pendent que connecta amb Moja per l’actual zona d’emergència de contenidors del carrer del Camp. En la majoria de seccions,  l’amplada de l’itinerari és de dos metres i 10 centímetres. En els trams que travessen els ponts l’amplada prevista passarà a ser inferior que a la resta del carril. En el pont que travessa la nacional 340, serà d’un metre i 90 cm, mentre que en el tram que travessa el pont de l’autopista AP7, l’amplada prevista és de 1’30m.

Document Actions