La Nit Jove, l’actuació d’en Peyu i els balls amb orquestres han estat els actes amb més afluència de públic de la FM de Sant Pere Molanta
dimecres 17 agost 2022
La Festa Major de Sant Pere Molanta s’ha tancat aquest dimarts deixant enrere quatre dies d’activitats ben variades que han connectat amb un ampli públic. La nombrosa participació registrada ha estat un dels elements que ha destacat a l’hora de fer una primera valoració dels actes el president de la Societat-Principal Unió de Sant Pere Molanta, David Beardo. La Nit Jove de dissabte, els balls amb el grup Loren i l’orquestra Montecarlo i l’actuació dilluns a la nit de l’humorista Peyu van ser les propostes que reunien a una major afluència de públic.(àudio)
Durant la Nit Jove es va tornar a constatar dos ambient diferenciats. El que es vivia a la pista amb les actuacions de Milky Lions, Bandau i el dj Jonathan Gómez. I la “festa” que feien altres joves a l’entorn de la pista, tal i com ens indica David Beardo.(àudio)
Per David Beardo, aquesta ha estat la seva primera Festa Major com a president de la Societat, després de rellevar fa uns mesos en aquesta responsabilitat a Pilar Grimau. Per Beardo, l’experiència ha estat positiva i en destaca la col·laboració i el treball de tota la Junta i entitats.(àudio)
Ara la propera activitat que organitzarà la Societat ja serà la Festa del Most, en dates encara per determinar.
Escolta l'entrevista a David Beardo, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
22:10 del 11 de febrer de 2025