La reforma de la plaça Bosquina i del consultori de Sant Pere Molanta, entre les principals inversions planificades a Olèrdola pel 2025
dijous 19 desembre 2024
L’alcaldessa Fina Mascaró ha fet balanç de les principals actuacions realitzades per l’Ajuntament d’Olèrdola durant aquest 2024 i ha anunciat els projectes perfilats pel 2025, alguns d’ells força avançats, com pot ser el cas de la reforma del consultori mèdic de Sant Pere Molanta i de la plaça Bosquina. Fina Mascaró anunciava el propòsit de fer un espai públic còmode.(àudio)
Aquest divendres l’Ajuntament es reuneix amb els nous responsables territorials del Departament de Salut per refermar el compromís amb Olèrdola d’aportar equipament pel reformat consultori. Les obres de millora del consultori es preveuen fer simultàniament a les de reurbanització de la plaça, durant el 2025. El projecte ja compta amb el finançament aprovat d’una subvenció extraordinària provinent de la Diputació.
Sobre inversions l’alcaldessa també destacava l’actuació d’arranjament de canonades que es realitza al polígon de Sant Pere Molanta, per valor de més de 480.000 €. Aquestes inversions han de continuar el 2025, amb 330.000 € més.
Una altra de les actuacions que s’ha de realitzar el 2025 és l’enderrocament de les cases de davant de l’ajuntament per crear nous espais d’ús comunitari.(àudio)
Tal i com ha expressat en el seu missatge d’any nou, difós en el butlletí municipal d’aquest desembre, l’alcaldessa resumia que ha estat aquest 2024 un any ple de projectes que consoliden Olèrdola com un municipi dinàmic. (àudio)
De les realitzacions que deixa el balanç de l’any 2024,Mascaró ha posat l’accent en actuacions com la instal·lació de càmeres de seguretat, la creació del Consell d’Infants, el projecte “Dones d’Olèrdola” com a reconeixement a totes les dones olerdolenques; o el fet que els agents municipals cobreixen el servei diürn els 365 dies de l’any , amb alguna nit.
Podeu escoltar l’entrevista a Fina Mascaró, clicant aquí
18:13 del 25 de abril de 2025