Les puntaires d’Olèrdola han mostrat aquest cap de setmana una selecció dels seus treballs en l’exposició bianual que ofereixen a Moja
dimarts 30 juliol 2019
Des de l’any 95, any de la seva fundació, l’Escola de Puntaires d’Olèrdola ofereix una mostra dels seus treballs a les Festes Majors de Moja i de Sant Pere Molanta, de manera alterna. Aquesta cap de setmana ha tocat veure aquesta acurada selecció al Centre Cívic La Xarxa. Enriqueta Mata, professora de l’escola, subratllava la varietat de treballs presents. S’ hi podien veure mocadors, tovalloles, polseres o quadres. Una de les peces que més van cridar l’atenció van ser unes elegants espardenyes fetes amb puntes de coixí.(àudio)
A la dotzena de puntaires que han exposat els seus treballs els hi feia especial il·lusió poder mostrar en públic el fruit de mesos de dedicació.(àudio)
Enriqueta Mata destacava la motivació de les puntaires per exposar aquests elaborats treballs.(àudio)
Enguany l’exposició va escurçar el seu temps d’obertura i es podia visitar dissabte i diumenge, en horari de 6 a 8 de la tarda, dins del programa de la Festa Major.
Per un problema tècnic al servidor d'arxius sonors, el servei de ràdio a la carta està temporalment inactiu. Esperem que la incidència es pugui reparar en breu.
22:26 del 01 de juliol de 2022