Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Les targetes moneder de les beques menjador es recarregaran automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma

Cal conservar la targeta moneder per si el tancament dels menjadors escolars s’allarga més enllà del període inicialment establert

dijous 26 març 2020

 

 

Durant aquesta setmana els municipis estan distribuint les targetes moneder entre les famílies beneficiàries de les beques menjador.  A Olèrdola, per evitar desplaçaments a les famílies, aquesta feina de distribució ha estat assumida pels guàrdies municipals.

Davant dels dubtes sorgits sobre el seu ús i funcionament, des del Consell Comarcal de l’Alt Penedès s’ha realitzat un document per a resoldre les preguntes freqüents que puguin sorgir:

 

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS sobre l’ús de les targetes moneder de les beques menjador - Situació d’emergència COVID-19

 

 

  • Ja tinc la targeta. L’he d’activar?

No, la targeta ja ve activada i preparada per ser utilitzada.

  • Amb quin saldo ve carregada la targeta?

Les targetes venen carregades amb un saldo inicial de 40 €. En cas d’allargar-se el tancament dels centres educatius, se us recarregarà automàticament a raó de 4 € per dia de tancament dels centres.

  • Quin import puc pagar amb la targeta?

L’import que tingueu disponible a cada moment; si es fa una compra superior, donarà un error al datàfon.

  • Com puc saber el saldo que tinc disponible a la targeta?

Podeu consultar el saldo i els moviments de manera gratuïta a qualsevol caixer de CaixaBank o a la web www.moneytopay.com > Altres gestions de la meva targeta > Consulta de saldo i moviments.

  • Si l’import de la compra és superior al saldo disponible, què puc fer?

Demaneu a l’establiment que us fraccioni la compra en 2 pagaments: un igual al saldo disponible, que podreu pagar amb aquesta targeta, i la resta, el podeu pagar amb metàl·lic o amb una altra targeta.

  • El datàfon m’ha demanat un PIN i no en tinc cap. Què he de fer?

Premeu directament la tecla verda del datàfon i el pagament es validarà.

  • El datàfon em mostra un error: Codi Error 104. Què vol dir?

És un error de classificació de comerç; vol dir que no és un comerç d’alimentació i, per tant, no es pot procedir amb la compra.

  • Puc treure els diners del saldo a un caixer?

No, l’ús de les targetes és exclusivament per a compres de productes bàsics a qualsevol establiment d’alimentació.

  • Fins quan puc utilitzar la targeta?

Les targetes tenen un període de caducitat d’un any, per tant, podeu gastar el saldo durant tot aquest període.

  • Quan es faci la recàrrega, el saldo ha de ser 0?

No, el saldo és acumulable a les properes recàrregues que es facin.

  • He exhaurit el saldo de la targeta. La puc llençar?

No, es recarregarà automàticament quan es perllongui l’estat d’alarma.

  • Tinc una incidència durant el pagament que no apareix en aquesta llista, què puc fer?

Truqueu al telèfon d’’Atenció al Client de CaixaBank: 900 404 090. Quan us demani el DNI, faciliteu el codi que apareix davant de la targeta i que comença per DE.

 

  • M’és impossible contactar amb CaixaBank. Què puc fer?

Ells són qui més us poden ajudar a solucionar les incidències, però, si no us és possible, del del Consell Comarcal intentarem buscar una solució. Envieu-nos un correu electrònic a ensenyament@ccapenedes.cat, fent constar com a assumpte INCIDÈNCIA TARGETA BECA MENJADOR i que contingui la informació següent: codi de la targeta, hora de l’operació i poble on s’ha produït la incidència.

 

Document Actions