Olèrdola acull aquest dijous la darrera de les passejades del cicle “A cent cap als 100!”
dijous 14 març 2024
A l’ombra monumental dels Tres Pins de Moja, aquest dijous ha començat a les 10 del matí la quarta i darrera de les passejades del cicle “A cent caps als 100!”. Prop de 150 persones de Tona, Santa Perpètua de Mogoda, Caldes de Montbui i Olèrdola comparteixen una passejada de prop de 8 quilòmetres que permeten descobrir elements patrimonials del municipi, com la construcció de barraques de pedra seca o el propi Conjunt monumental.
En nom de l’Ajuntament, l’alcaldessa, Fina Mascaró, donava la benvinguda als participants de la caminada i posava en valor la diversitat i extensió del terme municipal. En una entrevista a Canal 20-Ràdio Olèrdola l’alcaldessa explicava que la caminada permet mostrar el municipi, amb el propòsit que les persones participants tinguin ganes de tornar-hi.(àudio)
El grup de participants del municipi, tot i que amb alguna absència aquest dijous, s’ha mantingut durant les quatre caminades.(àudio)
La caminada ha comptat amb les explicacions especialitzades de Josep Anton Pérez, de l’empresa de serveis culturals Via Penedès.
És previst que la jornada finalitzi amb un dinar de germanor a l’interior del local social Rossend Montané de Sant Miquel
Escolta l’entrevista a Fina Mascaró, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
19:36 del 25 de març de 2025