Olèrdola acull dues multitudinàries i lluïdes rues de carnaval
dilluns 10 març 2025
Hem deixat enrere el tercer i darrer cap de setmana de rues de carnaval al Penedès i Olèrdola ha tingut un protagonisme rellevant , acollint les multitudinàries rues de Moja el dissabte al vespre i de Sant Pere Molanta, el diumenge al migdia. La de Moja es va avançar mitja hora per evitar la pluja i va comptar amb una presència de 12 grups i una comparsa de famílies de l’escola que reclamava una piscina. A Sant Pere Molanta es van reunir 13 grups i una comparsa.
Jes Mañé, del grup de carnaval de Sant Pere Molanta explicava que els hi agrada mostrar el seu treball al poble.(àudio)
Estíbaliz Leal, del grup de Carnaval de Moja, valorava de manera positiva una rua que va comptar amb elements especials de celebració del 25è aniversari, com l’habilitació d’una zona de lluïment dels grups, amb llums, fum, confeti i speaker presentant cada grup, davant del Centre Cívic La Xarxa. (àudio)
El grup de carnaval de Sant Miquel “Tots per un” no hi va faltar en les dues rues. Una de les integrants, Miriam Arnan, indicava el paper destacat de les coreografies en la seva proposta.(àudio)
Els grups del municipi encara afrontaran alguna participació en cites vinculades al carnaval que encara cuegen aquest proper cap de setmana, com un concurs a Calafell o una desfilada a Lavern. Després ja vindran els animats sopars de cloenda .
Escolta les entrevistes amb les representants dels grups de carnaval d’Olèrdola clicant aquí
09:21 del 24 de maig de 2025