Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Olèrdola, Santa Margarida i els Monjos i Castellet i la Gornal promocionen comerç i turisme local

Es sortejaran una cinquantena de regals entre els clients de 146 establiments dels tres municipis
Lucas Ramírez, Imma Ferret i Miquel Delgado en la presentació de la campanya
Lucas Ramírez, Imma Ferret i Miquel Delgado en la presentació de la campanya

dijous 15 octubre 2015

Comprar a Olèrdola, a Santa Margarida i els Monjos  o a Castellet i la Gornal pot tenir premi del 18 d’octubre al 22 de novembre. Gràcies a la campanya “Compra a prop i descobreix el teu entorn”, si es compra en un dels 146 establiments dels 3 municipis que s’han adherit a la iniciativa es podrà participar en el sorteig d’entrades per a equipaments turístics, àpats a restaurants, visites a cellers o lots de productes d’alimentació. Una cinquantena de premis en total.

La campanya comercial la promouen els ajuntaments dels tres municipis amb el propòsit d’enfortir el comerç local i difondre els elements turístics del territori. La promoció dóna així continuïtat al treball conjunt de col·laboració que els tres municipis realitzen dins del projecte “Parcs del Penedès”, la marca que es vol promocionar per a distingir aquests tres municipis que comparteixen el tret de comptar amb superfície de parcs naturals en el seu terme.

L’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret, es mostrava satisfeta per haver assolit la implicació de fins a 146 establiments. Ferret posa l’accent en què “Compra a prop i descobreix el teu entorn” té per objectiu que el veïnat de cadascun dels 3 municipis conegui l’oferta comercial i turística de la resta “i aconseguir així la promoció de productes de proximitat, elaborats i comercialitzats des del territori i donar a conèixer els recursos turístics”.(àudio)

La meitat dels 146 establiments que participen en la campanya són del sector de l’alimentació. El 24% corresponen a restaurants, el 14 % a equipaments turístics i un 8 % a cellers. Per municipis, les proporcions són equilibrades tenint en compte la població. Qui més establiments aporta és Santa Margarida i els Monjos, amb 95. D’Olèrdola s’han implicat 35 establiments i 18 de Castellet i la Gornal.

Podrà participar en la promoció tothom qui compri en els establiments adherits i ompli una butlleta que haurà de dispositar en l’urna de la campanya que estarà en l’establiment. El sortegi dels regals s’ha programat el 27 de novembre a l’Ajuntament de Santa Margarida i els Monjos. L’alcalde d’Olèrdola, Lucas Ramírez, assenyala que la campanya és un molt bon incentiu perquè el comerç local rebi la visita de veïns d’altres municipis.(àudio)

L’alcalde de Castellet i la Gornal, Miquel Delgado, subratllava que la campanya s’insereix dins la voluntat de promocionar la marca “Parcs del Penedès”.(àudio)

Parcs del Penedès està treballant actualment en inventariar recursos; afavorir sinergies de treball entre fires i trobades  que s’organitzen en els tres municipis; la preparació de rutes a peu; la difusió de productes de Km 0;  o l’adhesió a la Ruta de la Transhumància. Una altra expressió de treball conjunt dels tres municipis, en l’àmbit de la promoció econòmica i l’ocupació, ha estat compartir el projecte Promociona’t.

Escolta les entrevistes a Imma Ferret, Miquel Delgado i Lucas Ramírez, realitzades per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí

 

 

Document Actions