Per a tràmits presencials imprescindibles l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament atendrà presencialment amb cita prèvia els dilluns al matí
dimarts 12 maig 2020
L’Ajuntament d’Olèrdola recorda que les oficines municipals resten temporalment tancades al públic durant la vigència de l’estat d’alarma. Els tràmits es poden fer de forma telemàtica a través de la pàgina web www.olerdola.cat . En cas de no poder realitzar els tràmits telemàticament, també es pot trucar al telèfon de l’Ajuntament, el 93 890 35 02, de dilluns a divendres en horari de 7:30 a 14:00h.
Per a tràmits presencials imprescindibles relacionats amb el Registre Civil i el Padró Municipal d’Habitants, caldrà concertar cita prèvia trucant al telèfon de l’Ajuntament. L’horari d’atenció presencial serà els dilluns, de 10:00 a 13:00h.
A l’interior de la seu de l’Ajuntament es prega no entrar a l’Oficina d’Atenció Ciutadana fins que no sigueu avisats pel personal que us ha d’atendre. Cal romandre a l’espera tot mantenint les distàncies de seguretat de 2 metres de separació entre persones. L’atenció es farà de manera individual i per estricte ordre de concertació de visita prèvia.
11:02 del 23 de abril de 2025