S’enllesteix la nova web municipal d’Olèrdola, amb disseny més dinàmic i millora de continguts
dimarts 16 octubre 2018
L’Ajuntament d’Olèrdola preveu tenir nova web en marxa en les properes setmanes. Els treballs de disseny ja estan completats i ara resta tancar el traspàs de continguts des de l’actual web.
Tal i com resumeix Salvi Vendrell, coordinador de Noves Tecnologies de l’Ajuntament d’Olèrdola, la web olerdola.cat tindrà una imatge més atractiva i una nova distribució de continguts amb el propòsit de fer-la més adaptada a dispositius mòbils.(àudio)
L’actual web es va posar en marxa l’any 2010 i ara s’ha cregut convenient canviar-la per adaptar-la a les necessitats dels usuaris. I és que els accessos a la web actual de l’Ajuntament en la majoria dels casos ja són des de tauletes o mòbils.(àudio)
Entre els continguts que es canvien hi ha l’augment de facilitats per a enllaçar informacions publicades a la web i un apartat específic de turisme amb totes les dades i propostes d’interès que acull el municipi.(àudio)
Escolta l’entrevista a Salvi Vendrell, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
21:03 del 05 de juliol de 2022