Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Sant Miquel ha viscut aquest diumenge la prèvia de la Festa Major amb una botifarrada

El programa d’actes de la Festa Major es distribuirà per les cases aquesta setmana

dilluns 01 octubre 2012

 

Aquest diumenge al matí la Societat La Lleialtat de Sant Miquel d’Olèrdola ha celebrat el patró del poble amb una botifarrada, a l’exterior del local social Rossend Montané. Des de les 10 del matí fins a les 12, de manera constant, veïns de totes les edats anaven passant pel lloc per degustar l’esmorzar i conversar. Maria Montané, presidenta de la Societat La Lleialtat, explicava que aquesta botifarrada ha estat la prèvia a la Festa Major, que s’ha de celebrar de l’11 al 14 d’octubre. També era una forma de recordar que Sant Miquel és el patró del poble. (àudio)

Entre les converses dels veïns i els comentaris que s’adreçaven a la junta de la Societat, era recurrent tractar de la Festa Major. El programa ja està tirat endavant i es distribuirà per totes les cases aquesta setmana. Dues de els activitats que destacava Maria Montané és el ball amb la Banda del Drac i el fet que, tot i no tenir traca d’inici de festa, sí que hi haurà pirotècnia amb una “tronadeta”. (àudio)

Un dels noms propis de la Festa Major serà el de Carles Àlvarez, que serà l’encarregat de pronunciar el pregó dijous 11 d’octubre, a partir de les 10 de la nit. Maria Montané explicava que l’han escollit per la seva implicació amb les activitats que es fan al poble.  (àudio)

Del programa d’actes, cal destacar la cercavila de divendres, els jocs infantils i la cursa d’orientació el dissabte al matí i els inflables el dissabte a la tarda , així com el concert de gospel el diumenge al vespre. Tots els detalls de la programació els ampliarem en propers serveis informatius.

 

Document Actions