Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Si el temps ho permet, Olèrdola es convertirà en epicentre del Carnaval del Penedès aquest cap de setmana amb la celebració de dues rues

La de Moja serà a les 20.00h de dissabte, amb festa infantil prèvia al Local Nou. La rua de Sant Pere Molanta s’ha programat a les 12.00h de diumenge

dijous 06 març 2025

Aquest és el tercer i darrer cap de setmana de rues de Carnaval al Penedès. I Olèrdola tindrà un protagonisme de primer ordre, si el temps ho permet. El municipi acollirà fins a dues rues, convertint-se així en l’epicentre de l’activitat del carnaval penedesenc aquests dies. La rua de Carnaval de Moja sortirà dissabte des de la Rambla Catalunya, a les 8 del vespre. Abans, a les 18.00h, la Comissió de Festes organitza la Festa de Carnaval Infantil, amb xocolatada i confeti al Local Nou . Dins de la commemoració dels seus 25 anys d’activitat, el Grup de Carnaval de Moja ha preparat per la rua alguna activitat especial. Carles Colomé, membre del grup,  avança que hi haurà espectacle de llums i mostra de coreografies dels grups.(àudio)

A Sant Pere Molanta la rua s’ha programat a les 12 del migdia de diumenge. Jes Mañé, membre del grup, assenyala que tenen moltes ganes de mostrar al poble el treball que han fet.(àudio)

En les dues rues de carnaval hi coincidiran els tres grups d’Olèrdola.

 

Arxius Adjunts

Galeria d'Imatges

RuesCarnaval2OKOK.jpg
RuesCarnaval3OK.jpg

Document Actions