Taller sobre seguretat viària al Casal d'Avis de Sant Pere Molanta dijous de la setmana que ve
dimecres 06 març 2013
|
|
|
|
Dijous de la setmana que ve s’ha convocat al Casal d’Avis de Sant Pere Molanta el primer dels tres tallers sobre seguretat viària que es faran a Olèrdola en les propers setmanes. |
|
La sessió començarà a les 5 de la tarda i s’ adreça a la gent gran, amb el propòsit d’aportar més coneixements sobre la seguretat en la via pública i recordar quines actuacions cal tenir més en compte per evitar perills. El taller va a càrrec dels agents municipals i està plantejat de manera participativa, utilitzant fulletons i fitxes per treballar-hi.
Josep Miquel Escofet, coordinador dels agents municipals, serà l’encarregat de conduir les sessions. A diferència d’altres xerrades fetes als casals d’avis sobre seguretat , en aquesta ocasió es tracta de forma específica la seguretat viària.(àudio)
Les sessions també dedicaran part dels seus continguts a les recomanacions que han de seguir la gent gran a l’hora de conduir, com la necessitat de deixar una distància de seguretat suficient i senyalitzar les maniobres amb anticipació. (àudio)
Els tallers els organitza la regidoria de gent gran de l’Ajuntament d’Olèrdola. Per l’Ajuntament també és una forma de recollir les inquietuds i els suggeriments que pugi plantejar la gent gran d’Olèrdola en matèria de via pública. (àudio)
Després d’aquesta primera sessió, convocada per dijous de la setmana que ve a Sant Pere Molanta, les altres dues es faran els dos propers mesos.El 12 d’abril s’ha programat el taller al Casal d’Avis de Sant Miquel i el 21 de maig en el de Moja.
Escolta l'entrevista a Josep Miquel Escofet, realitzada per Canal 20-Ràdio Olèrdola, clicant aquí
21:01 del 05 de juliol de 2022