Una Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor es desplaça dimecres a Olèrdola
dijous 10 desembre 2015
Dimecres de la setmana que ve, 16 de desembre, s’instal·larà davant del Centre Cívic La Xarxa de Moja una unitat de l’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor, en horari d’11:30 a 12:30. Aquest servei el presta la Diputació de Barcelona i s’ofereix al municipi gràcies a l’acord signat amb l’Ajuntament d’Olèrdola, la qual cosa permet que els veïns puguin ser atesos de manera periòdica i presencial per tècnics especialitzats en consum sense necessitat de moure’s del municipi. L’acord inclou també que els veïns puguin adreçar les seves queixes o consultes en matèria de consum a través de l’Ajuntament d’Olèrdola, que és qui realitza la tasca d'intermediari entre el consumidor i l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona, per tal de formalitzar queixes, reclamacions o denúncies.
Les queixes per facturacions de serveis com telefonia, aigua, llum o gas acaparen la majoria de reclamacions. Per tal de garantir una correcta defensa dels drets que tenim com a consumidors i ajudar a formular una possible queixa, des de l’Oficina d’Informació al Consumidor es recomana demanar documentació escrita quan es faci alguna alta o baixa de contractes i fer un relat dels fets per ordenar les dades de la reclamació.
L’Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor es desplaça a Olèrdola cada dos mesos, combinant les seves estades entre Moja i Sant Pere Molanta.
18:00 del 24 de maig de 2022