Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Modificacions dels drets funeraris

Declaració de les modificacions:

La transmissió, rectificació i/o alteració del dret funerari, serà declarada a sol·licitud de l’interessat o d’ofici i requerirà l’oportú expedient administratiu, en el qual es practicarà la prova i s’aportarà la documentació necessària per justificar els seus extrems.

En funció de la naturalesa concreta de cada declaració serà necessari aportar unes proves documentals o unes altres; és per aquest motiu que es fa convenient exposar cada cas a la Unitat encarregada de gestionar els serveis de cementiri per tal que us puguin indicar com procedir en funció de la vostra situació concreta. Per a demanar informació podeu posar-vos en contacte amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana a través del correu electrònic: olerdola@olerdola.cat, indicant com a motiu de la consulta: "Petició d'informació sobre modificacions de drets funeraris".

Qui ho pot tramitar?

Qualsevol persona major de 18 anys.

Preu:

Gratuït

Període de la sol·licitud:

Tot l'any.

Temps mitjà de resolució:

3 mesos

Formes de tramitació:

Tramitació per Internet:

La petició de modificació de drets funeraris es farà mitjançant formulari electrònic, on l'interessat haurà d'adjuntar la documentació que se li requereixi per part del personal de l'Oficina d'Atenció Ciutadana en funció de l'especificitat en cada cas.

SOL·LICITUD DE MODIFICACIÓ DE DRETS FUNERARIS

Tramitació presencial:

Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament en horari de dilluns a divendres de 08:00 a 14:00 hores. (Només amb cita prèvia)

Planta Baixa de l'Ajuntament - Av. Catalunya, 12 - 08734 Olèrdola

Document Actions