Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

El servei local d'ocupació

Informeu-vos sobre els serveis que podem oferir-vos

Què és el servei d'ocupació local?

El servei d'ocupació local és un servei que té com a objectiu dinamitzar i donar suport al teixit productiu local i comarcal, fomentant l’emprenedoria i la consolidació de les empreses en el municipi, així com assessorar i acompanyar activament a les persones demandants d'ocupació en tot el procés de cerca de feina.

Quins serveis s'ofereixen a les persones demandants d'ocupació?

Mercat de treball: S'ofereix el servei d'informació i assessorament

Orientació personalitzada: Oferim canals i tècniques d'orientació en la recerca activa de feina, així com també accions formatives.

Informació sobre programes.

Borsa de treball: Accés a les ofertes de treball gestionades pels diferents serveis públics d'ocupació de la Diputació de Barcelona.

Com accedir al servei?

Caldrà fer entrega del Currículum a l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament d'Olèrdola i el personal tècnic del servei d'ocupació es posarà en contacte amb vosaltres per tal de concertar una cita presencial i personalitzada.

Si no voleu acudir a l'OAC de l'Ajuntament tabé podeu fer entrega del Currículum a través de la següent adreça de correu: cjulia@ccapenedes.cat

Horaris i centres d'atenció presencials

(Accés al servei amb cita prèvia concertada)

Centre Cívic la Xarxa de Moja

Els primer i tercer dimecres de cada mes 

Centre Cívic Gatzara de Sant Pere Molanta

El segon i quart dimecres de cada mes

 

Links d'interès

 Borsa de Treball

 

Document Actions